Tak Perlu Ke Sana Ke Sini, Duduk Jer Dah Beri Manfaat!


duduk mana? Persoalan ini selalu diajukan kepada kita setiap kali jumpa orang yang baru dikenali atau mungkin jumpa sahabat yang sudah lama terpisah. duduk ni sebenarnya adalah jenama baru daripada EcoWorld. Jadi, jom Ohmedia kongsi jawapan yang terbaik untuk korang bagi bila ditanya, ‘duduk mana?’.

Cuba bayangkan duduk tu kawan baik kita yang paling ‘onz’ bila tanya soal pemilikan rumah ataupun soal hartanah. Kiranya duduk ni adalah kawan kita yang hebat dalam pembangunan kediaman zaman baru ataupun vertical townships yang boleh memenuhi segala kehendak dan keperluan kita. duduk ni beberapa ciri yang unik dan pasti menarik.


Lokasi yang strategik


Se.Ruang D’ Eco Sanctuary dan Huni D’ Eco Ardence berlokasi di dua pembangunan unggul rekaan EcoWorld di Lembah Klang iaitu Eco Sanctuary di selatan Kota Kemuning dan Eco Ardence di Setia Alam, Selangor.

Lokasi duduk sangat strategik untuk memenuhi keperluan harian kita seperti sekolah, pusat membeli belah, kedai runcit, taman, bank, pusat 3S, hospital dan kemudahan lain yang menjadikan duduk tempat yang sesuai untuk kita diami.


Ruang rumah tak sempit & tak terlalu luas


Ruang dalam sesuatu kediaman juga memainkan peranan yang sangat penting. Zaman sekarang ni, orang lebih suka dengan tema minimalist. duduk mempunyai 3 bilik tidur dan 2 bilik mandi dengan keluasan 1,000 sqft. Siap ada semi-furnished, gais!

Setiap unit duduk juga dilengkapi dengan dua unit tempat letak kereta serta beberapa barangan rumah pintar. Maklumlah, zaman sekarang ni satu rumah minimum akan ada 2 kereta. Betul tak? Soal reka bentuk rumah tu, korang tak payah risaulah sebab duduk memang sangat pentingkan design rumah yang praktikal dan moden sesuai untuk semua golongan masyarakat.


Kemudahan yang lengkap


Swimming pool? Mestilah duduk ada sediakan juga gais! Bukan tu jer, ada wading pool, gimnasium, dan dewan serbaguna untuk adakan sebarang majlis. Apa yang lebih menarik, kita sebagai pembeli tak perlu bersusah payah nak pergi jauh semata-mata ingin membeli barang keperluan. Kedai runcit pun ada kat situ tau?!

Harga memang berbaloi untuk semua kemudahan ni. Ada juga durian runtuh! Selain menyediakan kediaman yang menarik, duduk juga dah sediakan permainan yang menarik. Jadi, Ohmedia nak ajak korang cuba main permainan kat laman web duduk – jenama baru daripada EcoWorld.

Main-Main Menang Ganjaran


Cara menyertai game ni senang je. Hanya layari ke www.duduk.my, masuki halaman permainan, daftar dan mula main game. Untuk menangi ganjaran, korang perlu lulus semua tahap game untuk memenangi ganjaran sehingga RM4,000* dan nikmati ganjarani ini apabila membeli sebuah unit di duduk.


Psst! Semua orang boleh main tau. Korang mesti boleh lepas semua tahap permainan ni punyalah! Sebab memang tersangatlah rugi kalau korang terlepas untuk dapatkan ganjaran sehingga RM4,000* tu. duduk main game dah dapat ganjaran. Haa, cepat daftar sekarang!

Jadi lepas ni bila orang tanya korang ‘duduk mana?’. Jawablah dengan bangga yang korang duduk di Se.Ruang D’ Eco Sanctuary dan Huni D’ Eco Ardence!

Untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh klik website rasmi duduk dan Instagram serta Facebook.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.


Sumber: Oh! Media