Rossa Akui Sudah Ada Kekasih


Siapa jer tak kenal penyanyi Ayat-Ayat Cinta, Sri Rossa Roslaina Handiyani atau lebih dikenali sebagai Rossa berusia 42 tahun itu pernah digosipkan beberapa kali bercinta dengan Afgan sebelum ini.

Ohmedia ingatkan diorang betul-betul bercinta sampai didakwa nak berkahwin dah. Rupa-rupanya diorang hanya berkawan baik jer gais! Mesti korang pun tak sangka kan?

Menurut laporan Harian Metro, Rossa memberitahu bahawa dia kini sudah mempunyai kekasih hati. Pendedahan itu telah dibuat menerusi program Di Balik Pintu yang dimuatnaik di saluran Youtube Boy William semalam.

Tak solo lagi. Saya sedang berkawan dengan seseorang. Saya gembira sekarang. Sebelum ini saya pernah memuatnaik gambar bersama pelakon Korea Selatan, Kim Sooh Hyun yang disunting oleh rakan. Gambar itu memaparkan Kim memakai baju pengantin tradisional Jawa, begitu juga saya. Anak menulis di ruangan komen mengatakan dia akhirnya mempunyai bapa baru. Dia okay kalau saya berkahwin lagi. Dia cakap, apa yang penting saya gembira.

Untuk pengetahuan, Rossa pernah berkahwin dengan anggota band Padi yang bernama Yoyo dan bercerai pada Julai 2009. Mereka juga dikurniakan seorang anak lelaki, Rizki Langit Ramadhan yang kini berusia 14 tahun.

OHMEDIA: SEMOGA ADA JODOH!

Kredit: Harian Metro

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media