(Video) 'Lepas dia terpegang, malam tu badan dia terasa panas...' - CCTV rakam wanita sapu minyak di handle pintu kereta mangsa sihir

Posted on Tuesday, August 25, 2020 | 8/25/2020



Seorang wanita di Brunei menjadi mangsa sihir dari individu yang tidak dikenali dan diketahui apa motifnya. Mangsa bernasib baik kerana perubahan pada dirinya malam itu membuatkan dia segera bertindak mendapatkan rawatan perubatan Islam. 

Selepas selesai rawatan, mangsa mengimbas kembali apa yang telah berlaku pada hari kejadian dan teringat pada satu insiden di mana dia tersentuh sesuatu ketika mahu masuk ke dalam kereta. 

Menurut adik kepada wanita itu, kakaknya tersentuh sesuatu yang dirasakan seperti minyak di bahagian handle pintu kereta, ketika dia mahu masuk ke kereta selepas selesai waktu berkerja.

Menyangka tiada apa-apa yang berlaku, mangsa terus pulang ke rumah. Malam itu, badannya terasa panas 'luar biasa' dan mengambil keputusan untuk mendapatkan rawatan perubatan Islam. 

Keesokkan harinya, dia memeriksa video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dari premis berhampiran dan melihat ada seorang wanita datang menghampiri kenderaannya dan menyapu sesuatu di kesemua handle pintu kereta. 

Melihat pada perbuatannya itu, tiada sesiapa pun yang akan menaruh syakwasangka kerana mungkin menyangka individu itu adalah pemilik kenderaan tersebut. 

"My sister terasa minyak di bahagian handle pintu kereta selepas balik kerja. Malamnya badan dia terasa panas dan pergi berubat. Keesokkan harinya dia check video CCTV.

"Ada penjelasan tak kenapa dia buat macam tu? Sihir masih wujud. Bukan orang tua-tua saja yang buat kerja kurang cerdik ini. 

"Kepada individu berkenaan, tunggu dan lihat. Tuhan Maha Adil. Saya kongsikan video ini untuk disebarkan sebagai pengajaran kepada semua," katanya. 

Sumber: Ronckk



Sumber : thereporter.my
Blog, Updated at: 8/25/2020

0 comments:

Loading...