'Saya teringin nak jumpa dia' - Wan Maimunah cari semula 'peragut' yang pernah 'meragutnya' dalam iklan

Posted on Tuesday, September 01, 2020 | 9/01/2020



Pelakon Wan Maimunah meluahkan hasrat untuk bertemu kembali dengan 'peragut' yang pernah 'meragutnya' dalam iklan khidmat masyarakat hampir 20 tahun lalu. 

Wan Maimunah berkata, meskipun iklan itu berusia hampir dua dekad, namun dia tidak menyangka iklan itu masih mempunyai impak dan disukai serta diingati setiap babak dalam iklan tersebut. 

"Kalau ada peluang, saya teringin nak berjumpa dengan individu yang jadi 'peragut' itu. Mana tahu, kalau dia membaca berita ini, sila hubungi saya," katanya. 

Menceritakan semula kenangan ketika membuat iklan tersebut, Wan Maimunah berkata, dia melakukan sendiri adegan aksi bagi menampakkannya lebih realistik. 

"Pihak produk nak sediakan tilam untuk babak saya terjatuh selepas diragut. Tetapi saya tolak kena nak bagi nampak realistik. 

"Lelaki yang berlaku sebagai 'peragut' itu pun bukanlah pelakon. Jadi, saya yang ajar dia bagaimana untuk menampakkan adegan ragut itu seakan realistik," katanya. 

Menurut Wan Maimunah, iklan khidmat masyarakat itu sedikit sebanyak dapat memberi peringatan kepada orang ramai khususnya golongan wanita agar berhati-hati apabila berada di jalanan. Elak dari menjadi mangsa ragut. 

Sumber: Harian Metro



Sumber : thereporter.my
Blog, Updated at: 9/01/2020

0 comments:

Loading...