(Video) 3 Pelajar Sekolah Dirempuh Selepas 2 Lelaki Ditembak Depan Sekolah


Siapa sangka kejadian sebegini boleh berlaku di Malaysia. Ohmedia maksudkan dengan kejadian tembakan yang berlaku di hadapan sebuah Sekolah Menengah Telok Datok tengah hari tadi sehingga merempuh tiga orang pelajar sekolah.

Dalam kejadian itu, dua lelaki cedera selepas terkena tembakan dan kenderaan yang dipandu mereka hilang kawalan dan merempuh pelajar sekolah.

Mangsa yang cedera terkena tembakan itu adalah seorang pengawal peribadi dan majikannya. Difahamkan, suspek mengekori kereta berkenaan seterusnya melepaskan tembakan dan siasatan awal mendapati kedua-dua mangsa terkena beberapa das tembakan di dada dan beberapa bahagian badan. - Kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Selangor, Datuk Fadzil Ahmat.

Semasa kejadian tembakan berlaku, mangsa yang ditembak cuba melarikan diri melalui hadapan sekolah, tetapi kenderaan mereka hilang kawalan dan merempuh tiga orang pelajar termasuk beberapa buah kenderaan lain.


Setakat ini, masih ini semua mangsa sedang dirawat dan mangsa tembakan juga telah dikejarkan ke Hospital Banting bagi rawatan kecemasan.

Kredit: Berita Harian

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media