--> Skip to main content

Ibu buat laporan polis lagi terhadap guru hukum anaknya tulis perkataan sama 50 kali


Sebelum ini, si ibu buat laporan polis terhadap seorang guru kerana merotan tapak tangan anak perempuannya (Tahun 5) kerana tidak membawa kerja sekolah ke sekolah. Kali ini, dia tampil membuat laporan polis kedua ke atas guru yang sama. 


Menurut Huang, guru itu telah menukar hukuman rotan kepada hukuman menulis perkataan sama sebanyak 50 kali. Perkara itu dimaklumkan oleh anaknya sebaik saja pulang dari sekolah, Selasa lalu. 

Murid itu memaklumkan, gurunya menukar hukuman itu setelah ibunya membuat aduan dan laporan polis. Huang yang tidak berpuas hati dengan perkara itu tampil membuat laporan polis buat kali kedua.

REAKSI NETIZEN

Netizen terkejut dengan perkara itu dan mula memberi sokongan kepada guru berkenaan. Malah ramai yang tidak faham, apa sebenarnya yang dikehendaki oleh si ibu itu. 




Sumber : thereporter.my
Tarikh Artikel: 11 July 2019
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...