--> Skip to main content

Akibat Bertindak Mencuri Wang Dari Tabung Masjid, Seorang Lelaki Diburu Polis!

Gambar hiasan sumber dari Google
Tindakan nekad seorang lelaki mencuri wang dari tabung masjid mengundang pada pada dirinya apabila aksinya dirakam oleh cctv masjid. Ini menyebabkan dia diburu oleh pihak polis setelah laporan oleh pengurusan masjid.

Kejadian ini disedari apabila salah seorang ahli jawatankuasa masjid terlihat sebuah tabung masjid dipecahkan. Dia kemudian memaklumkan kepada imam dan setiausaha masjid berkaitan hal berkenaan.

Berdasarkan rakaman cctv katanya, lelaki berkenaan bertindak mengumpil dan memecahkan mangga berkenaan dan seterusnya mengambil segala wang derma yang berada dalam tabung berkenaan. Kerugian dianggarkan sebanyak RM300. Kejadian ini dilaporkan berlaku di Masjid Kariah Batu 17 Chembong, Rembau.

Sumber : Metro Online

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Travel


Sumber: Oh! Media
Tarikh Artikel: 24 August 2019
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...