--> Skip to main content

(Video) Ibu buang bayi perempuan dari jambatan selepas bertengkar dengan ibu mertua


Tergamak seorang ibu di Shaanxi, China, membuang bayi perempuannya dari jambatan selepas bertengkar dengan ibu mertuanya. 

Dalam kejadian 3 Ogos lalu, suspek, Zhou, menziarahi ibu mertuanya untuk menguruskan hal berkaitan dengan pengebumian mendiang bapa mertuanya. 

Sebelum Zhou keluar dari rumah, dia bertengkar dengan ibu mertuanya itu mengenai hal rumah. 

Zhou yang sejak dari dulu lagi tidak 'sekepala' dengan ibu mertuanya mengakui kemarahannya tidak terkawal ketika dia dalam perjalanan pulang ke rumah. 

Tiba di jambatan itu, dia melepaskan kemarahan dengan membuang bayinya berusia 10 bulan dari ketinggian 10 meter ke dalam sungai. 

Zhou kemudian cuba membunuh diri tetapi segera dihalang orang awam yang berada di tempat kejadian sebelum diserahkan kepada pihak polis. 

Pihak berkuasa dipanggil ke lokasi untuk mencari dan menyelamatkan mangsa. 


Sumber: AsiaOne


Sumber : thereporter.my
Tarikh Artikel: 07 August 2019
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...