--> Skip to main content

'Tak jumpa kat office, cari pula di rumah' - Azizah, Anwar & Guan Eng pergi ke rumah Mahathir


Jam 9.30 pagi tadi, Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah pergi ke Pejabat Perdana Menteri untuk bertemu dengan Tun Dr Mahathir untuk berbincang. 

Kemudian, Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Kewangan Lim Guan Eng menyusuli. 

Namun, difahamkan Mahathir tiada di pejabatnya ketika tiga pemimpin itu datang dan akhirnya mereka bertiga keluar dari pejabat Perdana Menteri pada jam 10.25 pagi tanpa memberhentikan kenderaan untuk bercakap dengan media. 

Azizah, Anwar dan Guan Eng kemudian pergi ke rumah Mahathir di Seri Kembangan. 

Sementara itu, beberapa menteri di Putrajaya dilaporkan tidak menghadiri sebagai majlis rasmi kementerian, dipercayai sedang mengadakan pertemuan dengan pemimpin lain dalam mesyuarat tergempar. 

Rakyat masih menunggu perkembangan semasa dan berharap segala keputusan yang dibuat oleh perdana menteri memberi kebaikan rakyat. 

Sumber: MalaysiaKini


Sumber : thereporter.my
Tarikh Artikel: 24 February 2020
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...