(Video) Netizen Tersentuh Lihat Persembahan Pertama Bunga Citra Lestari Di Atas Pentas Selepas Pemergian Ashraf Sinclair


Sepertimana yang korang tahu, Ashraf Sinclair merupakan seorang pelakon Malaysia dan juga Indonesia telah meninggalkan kita semua secara mengejut pada 18 Februari yang lalu akibat serangan jantung.

Selepas pemergiannya, isteri kepada Ashraf iaitu Bunga Citra Lestari tampil membuat persembahan buat kali pertama untuk SQ Friday Fusion di Coca Cola SQ Dome, TB Simatupang, Jakarta Selatan dengan lagunya yang berjudul Karena Kucinta Kau membuatkan netizen rasa tersentuh.

Kebiasaannya lagu tu Unge selalu nyanyi untuk suami dia tau semasa buat persembahan. Tak percaya? Boleh tengok video yang Ohmedia share dekat bawah ni. Kali ini pula dia nyanyi tanpa 'kehadiran' suami dia, cuba korang bayangkan perasaan dia macam mana.



Bertabahlah Unge. Ohmedia doakan agar Unge terus kuat untuk menghadapi ujian dan dugaan daripada Allah SWT demi Noah. Marilah kita sedahkan Al-Fatihah kepada suami tercinta Unge, Ashraf Sinclair. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

OHMEDIA: SIAPA POTONG BAWANG PULA NI? ADUH! SEDIH PULA OHMEDIA TENGOK UNGE.

Sumber: Instagram | Youtube

+ Baca respon pembaca beri kata semangat untuk Unge di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media