--> Skip to main content

Angkatan Tentera Malaysia Mungkin Akan Dikerah Untuk Jayakan Perintah Kawalan Pergerakan


Hari ini merupakan hari kedua rakyat Malaysia dalam arahan Perintah Kawalan Pergerakan dan melihat dari apa yang berlaku pada ketika ini, Menteri Pertahanan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob tidak menolak kemungkinan yang Angkatan Tentera Malaysia akan dikerah bagi membantu pihak polis dalam memastikan perintah ini dapat dijayakan sebaiknya.

Apa yang menyedihkan, sebelum ini kita dapat melihat yang ada segelintir netizen masih tidak mengendahkan perintah ini dan bebas untuk melepak dan berkumpul di khalayak ramai yang hanya mementingkan diri.

Semalam, Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin turut telah membuat satu lagi pengumuman dan merayu kepada rakyat Malaysia untuk kekal berada di dalam rumah dan hanya keluar untuk mendapatkan bekalan harian sahaja apabila perlu.

Walaubagaimanapun, sebentar tadi Ohmedia juga ada kongsikan keadaan terkini di pasaraya yang dilihat sudah tidak menghadapi 'panic buying'.



Sumber: Bernama TV

+ Baca respon pembaca ATM mungkin terlibat dalam kawalan di Facebook Oh! Media.

Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...