--> Skip to main content

Digi Mengingatkan Pengguna Untuk Duduk Di Rumah


Sepertimana yang kita semua tahu, sejak 18 Mac lepas rakyat Malaysia diarahkan untuk mengikut Perintah Kawalan Pergerakan selama 2 minggu yang telahpun diumumkan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin baru-baru ini.

Sumber gambar : Amanz
Banyak pihak yang menyokong dengan apa yang diperintah kerajaan untuk membendung wabak covid-19 yang melanda dunia termasuklah syarikat telekomunikasi, Digi yang ada membuat peringatan duduk di rumah kepada pelanggan mereka di status line dekat peranti masing-masing yang memaparkan "Digi - Stay Home".

Ohmedia berharap syarikat telko lain pun perlu buat benda sama untuk mengingatkan pengguna mereka untuk duduk di rumah dalam usaha menangani wabak covid-19. Banyak benda yang boleh dibuat sekiranya korang bosan apabila berada di rumah sepanjang tempoh perintah kawalan ini berlangsung, contohnya seperti layan movie, mengemas rumah dan macam-macam lagi.

OHMEDIA : TOLONGLAH MALAYISA, ANDA MAMPU MENGUBAHNYA!

Sumber : Amanz

+ Baca respon pembaca Digi mengingatkan pelanggan mereka di Facebook Oh! Media.
Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...