--> Skip to main content

Ayda Jebat Selamat Bertunang Dengan Nabil Mahir Secara Online?


Sebelum ini penyanyi dan pelakon Ayda Jebat pernah berkongsi gambar menunjukkan cincin lamaran yang diberikan oleh Nabil Mahir. Sekarang, walaupun negara masih dalam tempoh PKP, terdengar pula khabar angin mengatakan pasangan ini akan mengikuat tali pertunangan secara online.


Perkara ini dikongsikan oleh Nabil dengan menyatakan mereka sudah selamat bertunang pada Selasa lalu.

Walaupun PKP cinta tidak terhenti, kumpulkan ahli keluarg di depan kamera, selesai sudah majlis meminang dan pertunangan online kami, harap doa yang baik-baik dari semua. Gambar in fully edited ya! - Kata Nabil.


Nabil juga menharapkan agar orang ramai mendoakan hubungan mereka kekal hingga ke jenjang pelamin dan akan kongsi video pertunangan online di YouTube WuvvShow katanya.

Tapi Ayda Jebat juga tak ketinggalan berkongsi ucapan tahniah dari keluarga dan rakan-rakan di Instagram Story.


Semoga perancangan untuk membina masjid ini dimudahkan dan bahagia sehingga akhir hayat hendaknya kami di Ohmedia ucapkan. Bersemut betul tengok video diorang ni.

Sumber: Instagram Nabil Mahir | Ayda Jebat

+ Baca respon pembaca yang ikuti perkembangan mereka di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Tarikh Artikel: 29 April 2020
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...