--> Skip to main content

Gelagat Adik Ini Ajar "Member" Terawih Sekali Undang Reaksi Netizen


Seperti semua tahu semalam bermulanya bulan puasa yang akan dikerjakan oleh umat Islam, dimana ibadah solat sunat terawih menjadi pemulaan sebelum kita menahan diri dari lapar dan dahaga keesokan harinya.

Namun semalam trending di media sosial dimana seorang adik ini ajak member dia sembahnyang terawih sekali. Gelagat adik ini membawa patung dinasour telah mengundang reaksi pelbagai netizen yang menonton video berkenaan.


Mana tidaknya, member yang sejak azali lagi berdiri, disuruh pula duduk tahiyat akhir, habis patah-patah kaki member tu dikerjakan. Video berkenaan dikongsi oleh seorang pengguna Twitter, iaitu @didieey_.


OHMEDIA: ELOKLAH SEKURANG-KURANGNYA KECIL-KECIL LAGI DAH BELAJAR SEMBAHYANG. ORANG TUA-TUA CAKAP, MELENTUR BULUH BIARLAH DARI REBUNGNYA. TAPI PART DINASOUR TU MACAM SUSAH SIKIT NAK LENTUR, HAHA!

Sumber: Twitter @didieey_

+ Baca respon pembaca gelagat adik ini ajar member terawih sekali di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media
Tarikh Artikel: 24 April 2020
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...