Kerap Mandi & Gunakan Mandian Antibakteria Di Musim Wabak Ini Untuk Hapuskan 99.99% Bakteria


Pada waktu ini, kita semua harus memastikan kebersihan diri, keluarga dan persekitaran terjamin secara keseluruhan jika benar ingin memerangi penyebaran wabak COVID-19. Wabak pandemik ini senang merebak melalui satu orang kepada satu orang yang lain.



Walaupun sekarang ini kita hanya duduk di dalam rumah dan jarang keluar kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), kita tetap perlu selalu membersihkan diri dengan mandi dan mencuci tangan selepas membuat apa sahaja aktiviti tambah lagi lepas kita keluar dari rumah untuk bekerja ataupun membeli barang keperluan. Anak-anak kita juga perlu diajar dan dipupuk untuk menjaga kebersihan sejak dari kecil.


Untuk memastikan amalan penjagaan kebersihan diri yang baik, bukan setakat dengan penggunaan hand sanitizer. Korang juga boleh gunakan sabun seperti yang dikeluarkan Safi, iaitu Safi Antibacterial Shower yang lebih berkesan dan bebas daripada 10 bahan kimia yang berbahaya gais.


Safi Antibacterial Shower ni adalah sabun mandian yang membasmi sehingga 99.9% bakteria. Itu maksudnya, ia memang sesuai untuk kegunaan seisi keluarga pada bila-bila masa untuk lebih perlindungan, tambah lagi waktu-waktu sekarang ini. Sabun mandian ini juga mengandungi 100% bahan aktif semulajadi gais dan telah di uji secara dermatologi.


Jadi, elakkan untuk terdedah dengan persekitaran luar dan korang boleh dapatkan Safi Antibacterial Shower secara online di Lazada untuk dapatkannya gais.
Sumber: Oh! Media