--> Skip to main content

Timbalan Menteri Kesihatan & Exco Perak akan didakwa di mahkamah kerana ingkar PKP


Gara-gara mengingkari arahan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Dr Noor Azmi Ghazali dan EXCO Kerajaan Negeri Perak Razman Zakaria akan didakwa di Mahkamah Gerik esok. 

Ketua Polis Perak Datuk Razarudin Husain bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu. 

"Pergi ke Mahkamah Majistret Gerik pagi esok," katanya. 

Terdahulu, gambar Dr Noor Azmi, Razman dan beberapa lagi individu lain viral di media sosial menghadiri jamuan di sebuah maahad tahfiz mencetuskan kemarahan netizen yang tidak berpuas hati dengan tindakan mereka itu yang jelas sekali mengingkari arahan PKP. 

Gambar itu dimuat naik di akaun rasmi Facebook Dr Noor Azmi sendiri yang kemudian dipadamkan selepas dikecam teruk oleh netizen. 

Razman juga membuat kenyataan pemohonan maaf di Facebooknya dan menjelaskan keadaan yang sebenar berlaku pada hari kejadian. 

Sumber: Harian Metro

LAPORAN BERKAITAN


Sumber : thereporter.my
Tarikh Artikel: 27 April 2020
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...