--> Skip to main content

Hazama Tak Kekok Jadi Runner Laksa Asam Buatan Isteri


Memandangkan jadual seni tidak sesibuk dahulu semenjak perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan, Hazama memutuskan untuk menjadi runner penghantar makanan hasil air tangan isterinya iaitu Laksa Asam.

Hazama berbuat sedemikian untuk membuat kejutan kepada pembeli bertuah yang memesan Laksa Asam dari isternya dengan menggunakan motosikal Triumph. Beliau menyatakan ini adalah tanda terima kasih atas sokongan yang diberika kepada Hazama dan isteri, Genervie Kam.



Hazama menjelaskan tindakan dia menjadi runner bukanlah untuk mencaras kerja runner sedia ada, sebaliknya ingin membantu golongan runner untuk membantu menghantar makanan agar semua makanan yang dipesan dapat dinikmati ketika berbuka.

Bercerita lebih lanjut, Hazama menganggap PKP dan PKPB adalah satu hikmah pada dirinya kerana dapat belajar banyak ilmu tentang perniagaan. Namun jelasnya, dia masih memberi fokus kepada karier seninya.

OHMEDIA: NANTI KALAU DAH TAMAT PKPB, BOLEH BUKA KEDAILAH HAZAMA LEPAS NI.

Sumber: Berita Harian

+ Baca respon pembaca Hazama tidak kekok jadi runner di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media
Tarikh Artikel: 07 May 2020
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...