Fatin Afeefa Didakwa Masih Keluar Dengan Suami Orang


Apa dah jadi sebenarnya gais? Ohmedia ada buat tinjauan satu posting di laman Twitter mengenai seorang pelakon jelita bernama Fatin Afeefa menjalinkan hubungan dengan lelaki yang berstatus suami orang.

Menurut seorang pengguna yang dikenali sebagai Mag, pelakon itu didakwa bakal berkahwin buat kali kedua dengan lelaki bujang yang kaya tetapi dia masih keluar dengan suami orang dalam keadaan mabuk.

Fatin Afeefa ni konon dah nak kahwin dengan orang lain tapi semalam mabuk dekat area BSC dengan suami saya. Kemana pun kau pergi, kalau kau ikut dengan suami orang, mata manusia akan melihat Fatin. Tak payah kau play victim, kononnya kau difitnah, kau memang pakar putar belit. -kata Mag

Sumber: Astro Gempak

Sumber: Astro Gempak

Mag juga berkata Fatin Nur Afifah Shamsudin mengikut suaminya ke sebuah restoran yang mempunyai minuman beralkohol untuk bermesyuarat bersama rakan kongsi perniagaan.

Sumber: Astro Gempak

Walaubagaimanapun, pihak Astro Gempak gagal menghubungi pelakon filem Tentang Bulan itu mengenai isu tersebut. Tak apa lah, gais. Kita tunggu jer penjelasan daripada tuan punya badan okay.

OHMEDIA: ADUH, MACAM-MACAM HAL!

Kredit: Astro Gempak

+ Baca respon pembaca beri pendapat di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media