Ole Gunnar Yakin MU Bersedia Kekalkan Rekod Tanpa Kalah


Fuhh! Dah lama rasanya Ohmedia tak update tentang pasukan bola sepak yang paling digeruni saat ini, iaitu Manchester United! Apa yang terjadi dengan pasukan Man United masa cuti panjang ni?

Pengendali Man United Ole Gunnar nampaknya menunjukkan kenyakinan yang anak buahnya sudah bersedia sepenuhnya untuk mengharungi Liga Perdana Inggeri yang mula bersambung pada bulan ini.


Untuk perlawanan pertama, Man United akan bertemu Tottenham Hotspur pada 19 Jun. Perlawanan terakhir Man United sebelum cuti panjang akibat Covid-19 adalah pada 12 Mac lalu yang merekodkan kemenangan ke atas LASK 5-0 dalam saingan Europa dan ia merupakan rekod tanpa kalah dalam 11 perlawanan.

Perlawanan pertama adalah dua minggu dari hari ini jadi kami perlu meningkatkan latihan untuk kembali ke tahap permainan sebenar kami. Semua orang tahu yang kami perlu berada pada tahap terbaik, perlu fokus (menentang Tottenham). Kami sedar ia adalah perlawanan yang besar untuk semua orang. Kami berdepan Chelsea ketika permulaan musim jadi saya yakin pemain-pemain akan turun dengan mentaliti yang sama dan menampilkan persembahan baik. - Kata Ole.

Jadi adakah Man United mampu mengekalkan rekod tanpa kalah mereka nanti? Sama-sama kita tengok di rumah nanti.

+ Baca respon pembaca yang ikuti perkembangan Man United di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media