--> Skip to main content

Cucu Elvis Presley Meninggal Dunia


Cucu kepada legenda rock 'n roll terkenal Elvis Presley iaitu Benjamin Keough telah meninggal dunia pada usia 27 tahun akibat mengalami cedera parah di sebuah rumah yang terletak di Calabasas, California.

Berita sedih itu telah disahkan oleh pengurus ibu Benjamin yang dikenali sebagai Roger Widynowski. Menurut Roger, Lisa Marie Presley rasa sangat tertekan atas pemergian anak lelaki tunggalnya itu.

Dia sangat sedih, terpukul dan hatinya hancur, tetapi berusaha menguatkan diri demi dua anak kembarnya yang berusia 11 tahun, dan puteri sulungnya Riley (Keough). -kata Roger Widynowski

Kalau korang nak tahu, tubuh Benjamin mempunyai kesan luka di bahagian atas anggota badannya dan pihak polis telah membuat kesimpulan bahawa tembakan tersebut dilakukannya sendiri.

OHMEDIA: KENAPALAH BENJAMIN TEMBAK DIRI SENDIRI? REST IN PEACE BRO.

Kredit: Harian Metro

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...