Sale Watsons Makin Gempak, Diskaun 50% + 30% Untuk Ahli Watson & Boleh Menang Kereta Gais!

Baru-baru ni kami dapat maklumat yang Watsons Malaysia nak bagi diskaun paling syok buat semua rakyat Malaysia. Kali ni, diskaun lain dari yang lain sebab ada sesuatu yang istimewa buat pemegang kad keahlian Watsons. 80% diskaun kalau korang...Ha! Sebelum tu moh tengok video ni.

Diskaun 50% + 30% Untuk Member Watsons?


Yer betul!, Diskaun 50% sepanjang tempoh Syokathon untuk semua rakyat Malaysia, so get ready dan listkan barang apa yang korang nak beli. Bukan tu je gais, promosi Syokathon digandakan buat ahli pemegang kad Watsons iaitu tambahan diskaun sehingga 30%  dan menjadikan jumlah keseluruhan diskaun yang berpotensi untuk ahli dapat adalah 80% gais. Bila dengar nak nangis gais, nasib baik kami ahli tetap Watsons.

Dapat Ganjaran RM10 Bila Shopping Di Watsons


Dahlah dapat diskaun, Watsons bagi lagi ganjaran RM10 yang akan dikreditkan ke dalam e-Wallet seperti Touch n Go, GrabPay atau Boost, dengan pembelian minima RM100 dalam satu resit. Terbaik!

So gais, cepat pergi serbu kedai Watsons berhampiran korang tu dan jom Syokathon bersama Watsons pada 28 Julai hingga 28 September ni. Mana tau boleh menang kereta, uhuks. Untuk keterangan lebih lanjut mengenai promosi-promosi oleh Watsons korang boleh follow Facebook dan Instagram Watsons Malaysia.

Menang Nissan Almera Sempena Sambutan 10 Tahun Ahli Watsons


Perhatian Watsons fans! Siapa nak menang sebuah kereta Nissan Almera tahun ni? Kalau nak menang sila baca artikel ni sampai habis. So, bersempena meraikan 10 tahun ahli Watsons, mereka nak bagi kereta gais. Macam mana nak menang kereta ni?

Senang sangat nak join peraduan ni gais, korang hanya perlu shopping minima RM100 dalam satu resit di mana-mana kedai Watsons offline mahupun online dan buat pembayaran menggunakan Touch n Go eWallet sepanjang tempoh peraduan iaitu 28 Julai sehingga 28 September ni. Hantar resit pembelian dengan scan QR Code yang boleh korang dapatkan pada poster promosi.

So, dah boleh la plan satu keluarga, listkan barang yang nak dibeli di Watsons. Mana tahu rezeki kali ni milik kita. Untuk lebih info mengenai contest ni, korang boleh check dekat sini.

Watsons Syokathon, Jumpa Korang Di Garisan Penamat

Terbaiklah Watsons, selalu bagi kami happy dengan promosi-promosi yang hebat. Eh! ada satu lagi announcement kami nak share ni. 

Sekarang ni Watsons tengah ada promosi sempena My Hair My Story di mana korang boleh dapatkan Mise En Sence Trial Pack 6ml secara PERCUMA dengan pembelian minima RM20 ke atas mana-mana produk penjagaan rambut dalam satu resit pembelian atau korang juga boleh tebus hadiah percuma 1 Sesi Hair System by Watsons Hair Mask sekiranya pembelian korang melebihi RM80 terhadap mana-mana jenama produk yang terpilih. *Tertakluk terma dan syarat.

Korang boleh usha laman sesawang Watsons di sini ntuk lebih info mengenai My Hair My Story ni. Lama juga tak manjakan rambut ni kan? 

Sumber: Oh! Media