--> Skip to main content

Syarikat Penerbangan Tidak Boleh Tawarkan Harga Tiket Yang Tinggi


Seperti kita semua tahu semenjak PKP ini harga tiket penerbangan sedikit mahal berbanding sebelum pendemik Covid-19 melanda negara.  Hal ini menyebabkan hasrat mereka yang ingin pulang ke kampung terutama yang hendak ke Sabah dan Sarawak dari Semenanjung terbantut.

Oleh yang demikian, Syarikat penerbangan perlu pastikan harga tiket kembali stabil kerana kerajaan telah membenarkan penumpang untuk setiap penerbangan berada dalam jumlah yang ramai. Jadi, tidak wajar jika harga tiket tersebut kekal dengan harga terkini.


Justeru itu, Ohmedia harap semua syarikat penerbangan dapat menawarkan harga tiket yang lebih berpatutan supaya lebih ramai rakyat di negara kita dapat melancong atau pergi ke sesuatu lokasi menggunakan penerbangan domestik.

OHMEDIA: SEMOGA HARGA TIKET PENERBANGAN DOMESTIK KEMBALI NORMAL

Kredit: Berita Harian

+ Baca respon pembaca syarikat penerbangan tidak boleh menawarkan harga tiket yang tinggi di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...