--> Skip to main content

Didie Alias Minta Sedekahkan Al-Fatihah Buat Pelakon Veteran Abu Bakar Juah


Baru-baru ini, pelakon Didie Alias memuatnaik satu video yang berdurasi 7 saat di laman Instagram menunjukkan pelakon veteran, Abu Bakar Juah yang kelihatan uzur dan terlantar sakit di rumahnya.

Walaubagaimanapun, Didie meminta orang ramai untuk sedekahkan Al-Fatihah buat pelakon tersebut yang digelarkan sebagai Ayah. Ramai warganet dan rakan artis rasa bersimpati dengan nasib Abu Bakar Juah.

Ya Allah Ya Tuhanku Kau Permudahkanlah Urusan Ayahanda Kami @abubakarjuah. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat Ayah ya. -kata Didie


Mari kita sama-sama mendoakan untuk pelakon veteran tersebut. Ohmedia rasa sedih sangat bila tengok Abu Bakar Juah terlantar sakit macam ni. Kalau nak tahu, dia merupakan seorang pelakon veteran popular sejak 90-an dalam drama-drama Melayu tau.

OHMEDIA: AL-FATIHAH! (DIBACA)

Kredit: Instagram

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.





Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...