Smartphone Dah Buat Hal? Samsung Galaxy Note 20 di HARVEY NORMAN Ada Promo Gempak Korang Tak Nak Lepaskan!


Korang perasan tak yang tahun 2020 ni ada pelbagai jenis telefon pintar yang dilancarkan termasuklah Samsung Galaxy Note 20. Siri Note ni dari dulu lagi mempunyai peminat yang ramai termasuklah Ohmedia sendiri.

Siri Note terbaru ini didatangkan dengan dua variasi iaitu Note 20 (biasa) dan Note 20 Ultra. Kalau korang nak tahu, kesemua variasi dari Note 20 ni menggunakan cipset Exynos 990 dengan dua pilihan rangkaian, sama ada LTE atau pun 5G.

Kalau tak puas hati dan nak tengok depan mata, korang boleh pergi lihat dan cuba sendiri di mana-mana stor Harvey Norman yang berdekatan!

Samsung Galaxy Note 20


Untuk Samsung Galaxy Note 20 ni hadir dengan skrin sebesar 6.7 inci Super AMOLED Plus FHD+. Ia didatangkan dengan 2 pilihan iaitu LTE dan 5G, kedua-duanya mempunyai memori 8GB RAM dan 256GB storage.

Kamera utama phone ni dilengkapi dengan tri-kamera iaitu 64 megapixel sensor utama + 12 megapixel kedalaman + 12 megapixel makro yang menyokong 3x optical zoom sehingga 30x Super resolution zoom. Note 20 didatangkan dengan bateri sebesar 4,300mAh.

Lihat pilihan warna yang korang boleh dapatkan! Macam yes gais!

Note 20 LTE 8GB+256GB

  • Mystic Gray
  • Mystic Bronze


Note 20 5G 8GB+256GB

  • Mystic Bronze
  • Mystic Green
  • Mystic Gray

Samsung Galaxy Note 20 Ultra


Untuk Samsung Galaxy Note 20 Ultra pula hadir dengan skrin sebesar 6.9 inci AMOLED 2x Infinity-O Display yang menyokong 120Hz. Ia didatangkan dengan 12GB RAM dan 256GB storage bagi 5G. Note 20 Ultra ni ada 3 pilihan warna: Mystic Black, Mystic Bronze and Mystic White

Kamera utama phone ni dilengkapi dengan tri-kamera iaitu 108 megapixel sensor utama + 12 megapixel kedalaman + 12 megapixel makro yang menyokong 5x optical zoom sehingga 50x Super resolution zoom. Note 20 didatangkan dengan bateri sebesar 4,500mAh

Pergh! Mana tak jatuh cinta. Banyak gila spec yang Samsung tawarkan kalini dan semuanya ikut citarasa dan kemampuan korang juga. Apapun, Samsung Galaxy Note 20 terbaru ni mesti smooth giler bila korang nak buat kerja, main game dan sebagainya.


Kalau korang ni memang peminat smartphone Samsung yang dah planning nak tukar phone baru dan memang jenis suka dapat free gift yang banyak, Ohmedia rasa baik korang pergi beli siri Note terbaru ni dekat Harvey Norman gais.

Free gift lebih RM1,000 gais


Dengan pembelian di Harvey Norman, korang boleh dapatkan HADIAH PERCUMA bernilai sehingga RM1,107 tau. Macam tak percaya tapi inilah realitinya. Maklumlah, kita ni kan jenis pantang dengar benda-benda FREE ni. Antara hadiah yang korang boleh dapatkan ialah UV Sterilizer, wireless charger, Logitech speaker Z337 atau Samsung Galaxy Buds+ (putih).

Boleh dapat Fit E secara percuma lagi!



Bukan tu jer, ada juga berita baik untuk pemegang kad kredit HSBC yang nak beli mana-mana jenis telefon pintar Samsung yang harganya dari RM3,800 ke atas. Melalui ansuran HSBC, korang boleh dapatkan hadiah tambahan iaitu Samsung Galaxy Fit E bernilai RM139 secara percuma tau. Pergh! Memang berbaloi betul. Rasa nak langgan kad kredit HSBC ni pula tiberr.

Korang boleh dapatkan Samsung Galaxy Note 20 ni di stor Harvey Norman yang berdekatan untuk dapatkan pelbagai ganjaran dari mereka. Untuk info lanjut mengenai promosi smartphone di Harvey Norman, bolehlah layari laman web mereka. So apa tunggu lagi?



Sumber: Oh! Media