Terima Sambutan Hangat, realme C11 Diupgrade Menjadi Lebih Smooth


Penggal kedua dan ketiga tahun 2020 menyaksikan fenomena dari realme apabila jenama telefon pintar ini telah melancarkan beberapa model mereka yang cukup hebat. 

Antara yang menjadi bualan netizen sudah pastinya model realme C11 yang dikatakan harga rendah dengan spesifikasi terbaik.

Korang tau kan yang realme C11 baru je dilancarkan bulan Julai lepas, tapi baru-baru ni kami dimaklumkan yang realme nak upgrade RAM dan storan model C11 ni. Eh! Kenapa pulak yer?

Upgrade 2GB ke 3GB RAM untuk performance terbaik!

realme C11 kali ni dah upgrade gais. Kalau sebelum ni hanya 2GB RAM dengan 32GB ROM je, kali ni realme upgrade model C11 ni menjadi 3GB RAM & 32GB ROM. So, lepas ni pastinya akan lebih smooth dan banyak ruang penyimpanan fail dan gambar.

Design kekal memukau & premium pasti akan jatuh cinta


Meskipun telah diupgrade, realme C11 masih akan kekalkan design mereka yang cukup cantik dan nampak premium. Warna mint green dan pepper grey sememangnya menjadi pilihan warna bagi tahun 2020 ni. Netizen pun suka sangat dengan pilihan warna bagi model realme C11 ni.

realme C11 spec baru & harga baru yang cukup awesome!

So korang rasa berapa harga baru yang diperkenalkan untuk model realme C11 yang baru diupgrade ni gais? Dengan kelebihan 3GB RAM dan 32GB ROM dan kamera utama 13MP F2.2 serta dilengkapi mod Nightscape, korang boleh dapatkan realme C11 ni pada harga hanya RM479 sahaja. Yes! Hanya RM479 je tau.

Dapatkan realme C11 yang bukan biasa-biasa


Atas permintaan ramai, kini realme C11 telah pun upgrade dengan harga yang sangat mengejutkan. Korang boleh dapatkan telefon pintar yang mempunyai reka bentuk premium ni untuk jadikan hadiah pada hari istimewa buat yang tersayang. 

Untuk korang yang nak tahu dengan lebih mendalam mengenai realme C11, check out dekat website realme di sini

Sumber: Oh! Media