--> Skip to main content

(Video) Bomoh Pokok Ajar Cara Pasang Chainsaw


Bila lalu tepi highway selalu jer nampak kontraktor tengah tebang pokok-pokok kat tepi jalan. Tiba-tiba tertanya bagaimana mereka memastikan projek tu dapat diselesaikan dengan sangat lancar? Semua ni perlukan ilmu dan minat yang mendalam.


Selalunya kita dengar kereta pergi overhaul kan? Kalini kita dengar pasal chainsaw pula yang kena overhaul. Ohmedia tertarik betul bila tengok video dari Bomoh Pokok yang merupakan salah satu syarikat tebang pokok di kawasan Lembah Klang tengah pasang chainsaw. Mereka sangatlah jaga mesin mereka tu dengan rapi bagi memudahkan kerja-kerja harian mereka tu berjalan dengan lancar.

Setiap mesin perlulah di servis sebab bukan sepanjang masa dia akan berada dalam keadaan yang baik. Jadi, pemerhatian tu sentiasa kena ada untuk memastikan mesin tidak akan bermasalah sepanjang kerja-kerja dijalankan. Macam korang jaga kereta sendiri juga, kenalah servis betul tak? Chainsaw bukanlah alat pakai buang ya gais.

Kredit: Bomoh Pokok

+ Baca respon pembaca cara overhaul chainsaw di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...