--> Skip to main content

Apple Store 'Terapung' Pertama Di Marina Bay Sands Dibuka 10 September Ini


Apple Store terbaru di Singapura telah siap dan akan dibuka bermula 10 September ni gais. Apa yang bestnya, Apple Store ini merupakan yang pertama berada di dalam air terletak di Marina Bay Sands.


Ia direka terapung di atas air dengan bentuk bulat. Dari dalam, Apple mengatakan yang mereka menawarkan pemandangan panaroma 360 darjah di Apple Store ketiga di Singapura ni gais. Pergh! Mesti best dengan pemandangan lautnya lagi.

Singapura dah ada sampai 3 Apple Store, Malaysia satu pun takde lagi. Diharapkan suatu hari nanti Malaysia pun akan ada Apple Store sendiri,  dapat satu dekat Kuala Lumpur pun jadilah. Mesti peminat Apple dekat Malaysia lagi semangat nak beli produk dari Apple nanti termasuklah diri ini sendiri.

Kredit: Malay Mail

+ Baca respon pembaca Apple Store ketiga di Singapura di Facebook Oh! Media.
Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...