GoPro Hero 9 Mudah Dibawa Kemana Sahaja Dengan Hard Case Yang Tersedia



GoPro Hero 9 sudah mula dijual di pasaran Malaysia beberapa hari lepas dan kalau korang nak tahu, GoPro ni merupakan device yang Ohmedia rasa macam tak lengkap je hidup kalau terlepas setiap tahun. Bila keluaran baru dilancarkan je, mesti terus rasa nak beli dan semestinya akan ada pelbagai features menarik yang dinaiktaraf dan sememangnya sangat berguna.

View this post on Instagram

GoPro Hero 9 Black. Baru hari ni berkesempatan untuk keluar membeli. GoPro ni macam iPhone juga la memang tak boleh nak miss tiap tahun kalau tidak rasa macam tak lengkap je hidup engko. Hahaha. Asalkan kena pandai utilise la apa sahaja yang kita beli. Make practical and effective use of. Kalau tidak, jadilah pembaziran dan pendustaan nikmat. Nikmat mana yang engkau dustakan? . First impression tengok kotak dia ni, akhirnya GoPro baru ada akal jual GoPro dia dalam hard case macam ni. Boleh la juga kita pakai untuk simpan dan bawa GoPro ke mana-mana. Selama ni memang dia letak dalam transparent case tu jer yang langsung tak ada manfaat pun lepas korang beli melainkan nampak cantik bila disusun kat rak jualan semata. . Bagi #ohmedia cuba pakai kejap dalam sehari-dua ni dulu ya sebelum boleh berkongsi footage dari Hero9 ni dan juga ulasan penuh ikhlas dari hati. . Review nanti mungkin bukan di sini tetapi di @ohkhai atau @ohgeekz. Stay tuned! #OhmediaGoPro #OhmediaNewToy

A post shared by Oh! Media (@ohmedia) on


Nak jadikan cerita, harini baru sempat pergi ke Lowyat untuk beli GoPro Hero 9 ni disebabkan kesibukan yang terlampau. Pergh! Pertama kali dalam sejarah GoPro menggunakan hard case menggantikan yang sebelum ini hanya menggunakan transparent case. Secara tak langsung memang akan memudahkan kita untuk simpan dan membawa GoPro ni sekali pada bila-bila masa dan dimana jua. Aiceh!

Kalau korang nak tahu apa perbezaan GoPro Hero 9 ni dengan GoPro yang sebelum-sebelum ni, tunggu Ohmedia puas pakai sehari dua ni dulu sebelum share footage-footage dari GoPro Hero 9 terbaru ni ya gais. 


+ Baca respon pembaca GoPro Hero 9 di Facebook Oh! Media.


Sumber: Oh! Media