--> Skip to main content

Rumah Warga Emas Meletup Gara-Gara Lalat


Menurut laporan Bbc, seorang lelaki yang berusia 80 tahun telah meletupkan ruangan dapur rumahnya secara tidak sengaja gara-gara mengejar lalat. Kejadian ini berlaku pada waktu malam di Kampung, Parcoul-Chenaud, Perancis.

Ketika warga emas itu ingin menikmati makan malamnya, dia diganggu dengan lalat tersebut lalu mengambil pemukul lalat elektrik tanpa berfikit panjang. Sebaik sahaja dia menggunakannya untuk memukul lalat, gas di rumahnya telah bocor tanpa dia disedari.

Oleh sebab itu, ia telah menyebabkan satu letupan sehingga sebahagian bumbung rumah dan dapurnya hancur. Walaubagaimanapun, dia hanya mengalami luka di tangan dan sempat melarikan diri. Kini, dia menunggu rumahnya untuk siap dibaiki dengan hanya menginap di perkhemahan tempatan.

OHMEDIA: DISEBABKAN LALAT, TAK PASAL-PASAL RUMAH MELETUP!

Kredit: Bbc

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...