--> Skip to main content

'Syukur & Pak Khamis amat sedih sekarang' - 25 ekor kerbau Mowgli Malaysia ditemui mati secara tiba-tiba


Sebanyak 25 ekor kerbau ternakan Pak Khamis, yang juga bapa kepada adik Muhammad Syukur Khamis (Mowgli Malaysia), dilaporkan mati secara tiba-tiba. 

Berita itu disampaikan oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Dr Zulkifli Albakri menerusi Instagramnya baru sebentar tadi. 

"Pagi ini menerima berita kematian tiba-tiba 25 ekor kerbau Pak Khamis di Kampung Banggol Katong, Kuala Terengganu. 

"Kepada anakanda Syukor sekeluarga, banyakkan bersabar. Saya dimaklumkan, Syukor dan Pak Khamis amat sedih sekarang," katanya. 




Khabar berita itu membuatkan netizen turut melahirkan rasa simpati terhadap keluarga Syukor yang selama ini telah bersusah payah membesarkan haiwan ternakan itu. 

Tidak diketahui apa punca kematian 25 ekor kerbau itu. Meskipun ada netizen yang membuat pelbagai spekulasi, adalah baik untuk tidak menuduh sesiapa-siapa dan serahkan kepada pihak berkuasa atau Pak Khamis sendiri untuk menyiasatnya. 

Sumber: Instagram Dr Zulkifli Albakri



Sumber : thereporter.my
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...