--> Skip to main content

(Video) Kucing Naik Angin Dengan Anjing Gara-Gara Main Air Di Dalam Baldi


Baru-baru ini, Ohmedia ada buat tinjauan di laman Twitter dan ternampak satu posting yang dimuatnaik oleh Nature & Animals. Video yang berdurasi 21 saat itu menunjukkan kelakuan seekor kucing dan anjing yang mencuit hati sehingga mencuri tumpuan netizen.

Nak tahu kenapa? Menerusi entri tersebut, anjing itu sedang bermain air yang ada di dalam baldi berwarna merah dan tiba-tiba, dia dimarahi dengan kucing tersebut. Sebaik sahaja kejadian itu berlaku, anjing itu seakan-akan menyorokkan kepalanya di sebalik celahan.

Stop wasting water, you spoiled dog!

Rata-rata netizen rasa terhibur dengan kelakuan dua haiwan tersebut. Kalau nak tahu, video itu telah mendapat 122.1k tontonan, 1.7k retweets dan 5k likes di Twitter.

OHMEDIA: COMEL BETUL KUCING TU MARAH ANJING SEBAB MAIN DENGAN AIR.

Kredit: Twitter

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.







Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...