Cubaan Banduan Melarikan Diri Dengan Menyamar Gagal Setelah Kantoi Dengan Pihak Penjara

Posted on Tuesday, August 06, 2019 | 8/06/2019


Sumber : Sinar Harian
Kita biasa dengar cubaan banduan untuk melarikan diri dari penjara. Tak kisahlah dengan cara apa sekalipun, asalkan dapat bebaskan diri dari tirai besi. Di negara kita, Ohmedia pasti ia kes yang jarang berlaku. Dalam hal ini, kes melarikan diri dianggap ini diangggap menarik dan ini dilaporkan berlaku di Brazil.

Tahu apa yang menarik pasal cerita ini? Cubaan seorang banduan menyamar sebagai anak perempuannya dalam usaha melarikan diri dari penjara. Dalam erti kata lain, dia cuba untuk bertukar tempat dengan anak perempuannya yang datang melawatnya di penjara.

Sumber : Weird News
Dia seorang pengedar dadah terpaksa menjalani hukuman penjara selama 73 tahun dan 10 bulan memakai rambut palsu, topeng muka silikon, coli dan kemja T ketat dalam usahanya untuk melarikan diri. Dan ini bukan kali pertama dilakukan olehnya.

Sebelum ini dia pernah melarikan diri melalui sistem pembentungan penjara berkenaan bersama 31 banduan lain, tetapi dia ditangkap akhir oleh pihak penjara. Bgai mengelakkan dia melarikan diri sekali lagi, dia akan dipindahkan ke penjara yang mempunyai sistem keselamatan yang tinggi.


Sumber: Sinar Harian

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Travel


Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 8/06/2019

0 comments:

Loading...