Abby Abadi Kongsi Perkembangan Terbaru Baby D


Baru-baru ini, Abby Abadi berkongsi perkembangan anak lelakinya, Muhammad Danial Firman di Instagram, @abby_abadi112 yang dilahirkan secara pramatang kini menunjukkan perkembangan positif bahawa berat badannya kini mencecah hingga ke 924gram. Syukur alhamdulillah.


Muhammad Danial Firman Faizal. Beratnya makin naik. 924gram dah. Minum susu Mama pun ok, Alhamdullillah. Masih dalam inkubator, masih bernafas mengunakan machine...Panjang lagi perjalanannya. Jumpa Pakar baru-baru ni, katanya Baby Danial lahir dalam keadaan yang belum bersedia, jadi dalam usianya yang baru 56 hari, berbagai kemungkinan boleh berlaku. Masih dalam zon kritikal, jadi saya hanya mengharapkan DOA berterusan dari sahabat-sahabat disini. Sebab tu, tak banyak yang saya boleh cerita. Takut tersalah info pun ye juga. Setelah USAHA, hanya DOA yang dapat mengubah nasib Baby D saya. Tawakal hanya pada ALLAH. Saya dan suami @jaiezzany yakin Baby Danial saya kuat dan akan balik rumah kurang 2 bulan lagi inshaALLAH...Amin. Mohon doakan ye.

Walau bagaimanapun, baby D masih lagi dalam zon kritikal dan tak banyak Abby boleh cerita perkembangannya sebab takut tersalah info. Jadi, dia mengharapkan doa daripada pengikutnya supaya terus berdoa untuk baby D agar kuat dan sihat. InsyaAllah, amin!



A post shared by Mencari redha ALLAH (@abby_abadi112) on

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube





Sumber: Oh! Media