Abang Offshore Selamatkan Anjing Yang Hanyut Di Tengah Lautan

Posted on Tuesday, December 03, 2019 | 12/03/2019



Wah, terbaik lah abang-abang offshore ni! Korang nak tahu tak diorang sebenarnya dapat menyelamatkan seekor anjing yang hanyut di tengah lautan baru-baru ni. Entah macam mana anjing tu boleh ada di tengah laut, kesian betul.


Walau bagaimanapun, anjing tu dapat diselamatkan oleh abang-abang hero kita tau. Cuba tengok gambar yang dimuatnaik oleh Ben Mr Red di Facebook ni. Alhamdulillah, tak kiralah makhluk apapun...tetapi korang kena ingat...anjing tu pun ciptaan Allah tau!

Rakyat Malaysia mengucapkan terima kasih kepada abang-abang hero kita! Semoga ada lagi orang macam korang semua.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube









Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 12/03/2019

0 comments:

Loading...