Neelofa Nangis Bakal Tinggalkan Meletop Mulai Tahun 2020!

Posted on Wednesday, December 04, 2019 | 12/04/2019



Alahai, lepas ni rancangan Meletop dah tak ceria macam dulu lagi dah sebab Neelofa dah umumkan untuk tarik diri dari rancangan ini. Hmm mesti lepas ni ramai yang rindu Neelofa untuk jadi pengacara Meletop kan?

Mana taknya, dah 8 tahun gais kita tengok dia jadi pengacara dan pengumuman yang dia buat semalam tu agak mengejutkan orang ramai bahawa bulan ni adalah bulan terakhir jadi pengacara Meletop.


Terima kasih Lofa sebab jadi pengacara yang hebat selama 8 tahun. Lepas ni mesti rancangan Meletop dah tak macam dulu walaupun rancangan ni masih diteruskan...tetapi korang jangan risau, Nabil masih ada lagi tau! Hehe.

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh Youtube





Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 12/04/2019

0 comments:

Loading...