(Video) Tikus Nikmati Lauk Kari Di Kedai Mamak Bandar Tun Razak

Posted on Thursday, January 16, 2020 | 1/16/2020



Makin lama makin banyak kedai mamak terpaksa tutup disebabkan kebersihan tak dijaga. Baru-baru ini, ada sebuah kedai mamak di kawasan Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur terpaksa ditutup selama 14 hari. Nak tahu sebab apa? Korang boleh tengok video dekat bawah ni.


Ya gais! Ratatouille tengah menikmati lauk kari mamak. Nampak gemuk weh tikus tu. Ohmedia rasa takut pula nak lepak dekat kedai mamak lepas ni. Bukan apa, kadangkala kita tak tahu kebersihan diorang macam mana kan time sediakan makanan kita? Cuba korang bayangkan kejap.

Murah memang murah. Daripada korang cirit birit sebab kedai kotor, lebih baik korang masak sendiri je dekat rumah. Betul tak gais? Kita masak sendiri pun tahu kebersihan makanan kita macam mana.

Kalau korang nak tahu, video yang dimuatnaik oleh Man Isaac di Facebook ni telah mendapat 2.3k likes dan 7k shares. Rata-rata netizen turut rasa geli bila tengok video tu. Agak-agak lepas ni korang nak pergi kedai mamak lagi tak?

Sumber: Man Isaac

+ Baca respon pembaca Oh! Media.
Sumber: Oh! Media
Blog, Updated at: 1/16/2020

0 comments:

Loading...