Netizen Rasa Puas Hati Lihat Peragut Masuk Longkang & Patah Kaki


Semakin hari, semakin banyak kes meragut di Malaysia kan? Kebiasaannya peragut ni akan mencari mangsa di mana sahaja untuk mengambil sesuatu yang berharga. Ada juga tau diorang membuatkan mangsa sehingga meninggal dunia dan cedera parah.

Menurut perkongsian Ustaz Hanafi di Facebook, hajat seorang lelaki berbangsa india cuba untuk meragut seorang wanita yang sedang berjalan kaki tidak kesampaian gais. Nak tahu kenapa? Haa, kalau korang nak tengok video boleh tekan sumber di bawah tu okay?


Kejadian meragut ini telah berlaku di Sri Gombak dan tak pasal-pasal suspek terus masuk longkang yang dipercayai motornya hilang kawalan sehingga menyebabkan kakinya patah. Pergh! Tulah, lain kali buatlah lagi kerja macam ni.

Sebenarnya banyak lagi cara nak cari duit kalau terdesak sangat, bukannya cara seperti ini. Itupun suspek masih menafikan sekeras-kerasnya melakukan perbuatan tersebut selepas apa yang terjadi gais. Kesian Ohmedia tengok akak tu sebab nampak sangat trauma tau.

Rata-rata netizen turut rasa puas hati apabila melihat kejadian ini. Perkongsian yang telah dibuat oleh Ustaz Hanafi di Facebook ini telah pun mendapat 1k likes dan 823 shares. Nasib baiklah sekarang suspek itu berada dibawah pengawasan pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan.

OHMEDIA: SENDIRI BUAT, SENDIRI TANGGUNG LAH!

Sumber: Ustaz Hanafi

+ Baca respon pembaca benci peragut di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media