Naim Daniel & Ismail Izzani Buat Lagu Covid-19, Siap Featuring Azwan Ali!


Korang dah dengar lagu terbaru daripada Ismail Izzani dan Naim Daniel yang berjudul Covid-19? Ohmedia baru je dengar tadi dekat Youtube. Not bad gais! Siap ada Azwan Ali lagi tau.

Here’s a friendly reminder from us for you to stay at home safely. Let’s spread more positivity and love. InsyaAllah all of us will be safe and healthy.

Lagu Covid-19 ni sebenarnya ingin memberi nasihat kepada kita semua supaya rakyat Malaysia kekal berada di dalam rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan. Korang boleh dengar dan tonton video musik yang dimuatnaik di Youtube Ismail Izzani. Alhamdulillah, lagu tersebut sudah  mencecah 17k tontonan pada hari ini jer gais.


Apa yang lagi menarik adalah diorang siap selitkan suara Azwan Ali dekat dalam lagu tu tau. Jadi, Ohmedia harap korang patuh arahan daripada Perdana Menteri, Agong dan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan okay.

Duduk rumah diam-diam ya gais! Bukan apa, tujuan Perintah Kawalan Pergerakan ni adalah untuk memutuskan rantaian wabak Covid-19 ni. Stay safe everyone! Jangan lupa pakai mask ketika keluar membeli barang keperluan. Ingat, hanya ketua keluarga atau seorang wakil jer.

OHMEDIA: SEMPAT JER MAIL DAN NAIM BUAT LAGU BARU YA!

Sumber: Youtube

+ Baca respon pembaca suka duduk rumah di Facebook Oh! Media.

Sumber: Oh! Media