Ibu Arwah Adib Rasa Sedih & Rindu Tiap Kali Tiba Hari Raya


Ibu mana yang tidak sedih apabila pemergian anak tersayang masih belum mendapat keadilan yang sepatutnya. Ohmedia maksudkan dengan nasib ibu, ayah dan keluarga Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim yang sehingga sekarang masih tidak dapat menghentikan air mata. Bukan tidak menerima takdir, tetapi keadilan yang sepatutnya harus diperjuangkan.

Asma yang merupakan ibu kepada arwah berkongsi rasa sedihnya setiap kali tiba Hari Raya tanpa anaknya di sisi.

Saya sebak, tak boleh nak cakap sebab setiap kali raya memang teringat arwah kerana dia suka sangat serunding ikan serta ketupat yang dibuat. Kami empat beranak cuma sambut biasa sahaja, raya pun tak meriah sangat tahun ini. Cuma sebak bila teringat arwah, dia selalu balik kalau ada cuti setiap kali raya. - Luahnya.

Dalam perkembangan lain, Timbalan Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Kedah telah datang ke rumah keluarga arwah untuk memberikan sumbangan dan ziarah sempena Aidilfitri.

Seluruh rakyat Malaysia pasti masih ingat dengan apa yang terjadi kepada arwah Adib sejak beberapa tahun yang lalu. Semoga keadilan yang dicari akan dicapai tidak lama lagi.

Kredit: Harian Metro

+ Baca respon pembaca yang masih ikuti perkembangan kes arwah Adib di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media