Lexis Hibiscus Umum Partnership Dengan BIG Loyalty, Tawar Lebih Ganjaran Pada Pelanggan!


Bagi menghargai BIG Members, pihak Lexis Hotel Group telah mengumumkan kerjasama strategik dengan BIG Loyalty, sebuah agensi pelancongan yang menawarkan lifestyle reward platform kepada ahlinya. Kerjasama strategik ini memberi akses ganjaran dan faedah kepada BIG Members.


Melalui kerjasama ini, ahli Big Loyalty akan menikmati loyalty point dan potongan harga sepanjang tahun Lexis Hibiscus Port Dickson. Bermula dari 29 Jun sehingga 15 Julai tahun ini, ahli BIG akan memperoleh 15X ganjaran BIG Points untuk setiap RM1 yang dibelanjakan untuk menginap di Lexis Hibiscus Port Dickson bermula 1 Julai 2020 hingga 31 Mac 2021.

Korang boleh ke link ini, https://reservations.travelclick.com/97389?RatePlanId=4638150 untuk membuat tempahan bilik. Bukan tu je, ahli BIG juga akan menikmati potongan 10% untuk BIG Points. Untuk info korang, korang juga boleh redeem penerbangan AirAsia dan bayar tempahan AirAsia dengan hanya menggunaan BIG Points sahaja.


Pihak Lexis juga turut menawarkan beberapa promotion untuk korang nikmati semasa menginap di hotel mereka. Bahkan offer untuk frontliner pun ada gais! Mana nak cari hotel taraf lima bintang dengan harga yang menarik? Sebab sekaranglah waktu yang tepat untuk korang pergi kerana harga bilik yang ditawarkan saat ini lebih murah dan berpatutan. Mana yang dah lama teringin nak menginap dekat sana, korang bolehlah try pergi. Dekat bawah ni kami kongsikan video kami sepanjang team kami menginap di sana, enjoice!


+ Baca respon pembaca Lexis Hibiscus umum partnership dengan BIG Loyalty di Facebook Oh! Media



Sumber: Oh! Media