Bangganya Dengan Produk Tempatan, Jom Support Lokal Di Watsons


Tiba saja bulan kemerdekaan, kita diseru menunjukkan rasa cinta kepada tanah air. Maka berkibaranlah Jalur Gemilang di sana-sini bagi menzahirkan sifat patriotik dalam diri.

Mungkin ramai tak perasan, banyak produk yang kita guna hari-hari rupanya produk lokal. Siapa kata produk tempatan low quality dan second class? Untuk itu, Watsons Malaysia melancarkan kempen #feelgreatwithlokal bagi menyokong jenama Malaysia di kedai mereka. Sejumlah 60 jenama lokal ada di Watsons dan banyak lagi jenama bakal dipasarkan. Excitednya!

Jenama-jenama terlibat antaranya adalah Simplisiti, Flavette, Safi, Silkygirl, Hipster, NHDetoxlim, Hipster dan Good Virtues Co. Turut serta adalah Claire, Hurix, Spoon Health, Surya, Bad Lab, Smelly-No-More, Nu Nature, Aiken, Cosmoderm, Nano White, Nurish Organiq, So.Lek, Alia dan tidak ketinggalan C.Code. Nak tahu lebih lanjut, boleh ke SINI.




Perhatian untuk #KakiWatsons



Untuk waktu terhad, Watsons ada sale pembelian kedua sebanyak 60%. Lebih dari separuh tu. Berbaloi-baloi untuk borong buat stok. 

Ada lebih 500 produk untuk promosi potongan harga 60% ni. Inilah masanya nak top-up keperluan diri macam ubat gigi, sabun mandi, pencuci muka, shampu, skin care, hair care, supplement kesihatan, macam-macam lagilah.

Peluang menang pakej percutian sehingga RM20,000!


Bagi setiap pembelian RM50 dalam satu resit, korang berpeluang menang staycation lokal seluruh Malaysia untuk 2 hari 1 malam. Dah la boleh shopping, dapat menang vacation pula tu! 

Ada 6 baucar Traveloka bernilai RM300 untuk digunakan di untuk korang stay ketika korang Cut-cuti Lokal nanti. Masa nilah nak refresh dan berehat menenangkan diri setelah berbulan-bulan bekerja yang penuh stress itu. Yang penting, modalnya hanya RM50 dalam satu resit pun dah boleh join contest ni. Banyak pakej percutian seluruh Malaysia korang boleh menang tau!

Ada RM20,000 pakej percutian semuanya untuk korang rebut sepanjang tempoh peraduan. Memang bercuti sakanlah nanti. Selain penginapan 2 hari satu malam, terdapat juga tiket masuk ke taman tema air dan baucar makan-makan untuk direbut. Jangan lepaskan peluang menjadi salah seorang daripada 100 pemenang! Untuk check apa hadiah lumayan yang menanti, boleh check out di SINI.

Cara penyertaan:
1.Mestilah mempunyai kad keahlian Watsons.
2.Buat pembelian RM50 produk terlibat di kedai Watsons ataupun secara online.
3.Hantar borang penyertaan di SINI.
3.Peraduan berlangsung dari 1 hingga 28 September 2020.

Dah jadi ahli Watsons?


Buat korang yang masih tak jadi ahli Watsons, inilah masa yang sesuai. Hanya perlu ke mana-mana kedai Watsons berhampiran korang dan nyatakan korang nak jadi ahli Watsons untuk menikmati pelbagai penjimatan hebat. 

Paling best, dengan kad keahlian Watsons tu, korang layak mendapat insurans hayat percuma dengan syarat-syarat ditetapkan. Selain tu, ada juga pelan perlindungan dari wabak Covid-19 dengan insurans ni. Program ni berlangsung dari 1 Julai hingga 30 September 2020, atau sehingga penyertaan mencecah 20,000 orang. Siapa cepat dia dapat! Untuk info lanjut, boleh check out link INI.

Bila korang aktifkan kad je, automatik 500 point dimasukkan. Untung kan? Setiap kali korang membeli-belah di Watsons, jangan lupa sertakan kad kepada cashier untuk tujuan tu. Banyak reward boleh dapat dengan point tu nanti.

Baucar sebanyak RM5000 pun diberi sekali masa korang dapatkan keahlian Watsons ni. Bermacam-macam barangan penjagaan diri korang boleh borong dengan baucar ni. Langsung tak rugi.
Apa tunggu lagi, jom shopping produk lokal dan #feelgreatwithlokal hanya di Watsons!


Sumber: Oh! Media