'Sebelah kaki isteri perlu dipotong' - Suami rayu sumbang untuk bantu isterinya yang sakit akibat kemalangan jalan raya

Bukan dipinta nasib sebegitu rupa namun redha dengan segala yang telah terjadi padanya. Setelah setahun lebih terlantar akibat kemalangan,nasibnya terus diuji.


Biarpun keadaannya sudah sedemikian rupa,namun dikatakan wanita ini masih lagi tidak menerima sebarang pampasan daripada mana-mana pihak. Oleh yang demikian, dia merayu sumbangan orang ramai untuk membantu mengurangkan beban yang ditanggung. 


Semoga ihsan masyarakat Malaysia dapat membantu pasangan ini untuk meneruskan kehidupan dengan lebih selesa.


ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera pada keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan-rakan dan yang mengenali diri saya dan isteri.


Setiap ujian Allah itu ada hikmahnya. Setelah lebih setahun 5 bulan, isteri tercinta terlantar akibat kemalangan jalan raya, sebelah tangan dipotong dan beberapa bahagian tulang patah dari kaki hingga ke tulang belakang, kami diuji lagi baru-baru ini apabila doktor mengatakan sebelah kaki isteri perlu dipotong di atas paras paha akibat masalah saraf yang menjelaskan pengaliran darah.


Allahuakbar..

Bukan memohon simpati, tetapi berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Sehingga kini tiada lagi sebarang pampasan diterima daripada insurans atau mana-mana pihak berkaitan. Entah di mana silapnya.


Pendapatan bulanan yang ada habis digunakan membeli ubat isteri.  Pasti Allah sedang menguji hambaNya yang kerdil dan penuh dosa ini. Jika ada yang terdetik hati ingin membantu, hanya Allah membalas jasa kalian. Dan jutaan terima kasih saya ucapkan, biar sekecil RM1, amat bermakna buat kami. Semoga Allah membalas budi kalian dan dirahmati olehNya sentiasa.


Dengan harapan dan doa dari semua sudilah kiranya jika ingin menyumbang:


BANK ISLAM: 05058023969373 NORAMALINA BINTI ARIFIN  (Isteri yang sakit) 

MAYBANK: 505104026939 SYARIFUDEAN BIN DRAWAH (Suami)

WhatsApp: https://ift.tt/2HvvVrL

No Tel:  013-2992524 


ALAMAT RUMAH:

Taman Desa Indah, 71800, Nilai Negeri Sembilan.


Untuk alamat penuh atau sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan suami di nombor telefon yang tertera.


#MohonShare


Sumber: Suzilah Othman



Sumber : thereporter.my