--> Skip to main content

"Terpulanglah Jika Mahu Panggil Saya Hajar" - Wany Hasrita


Tak lama lagi Wany Hasrita akan menjadi tetamu Allah untuk menunaikan haji bersama Amira Othman yang ditawarkan disaat akhir oleh kerajaan Arab Saudi. Alhamdulillah. Rezeki Wany Hasrita.

Sebelum ni dia tak pernah pun pergi menunaikan umrah, so dia mengaku perasaan dia sekarang bercampur baur. Tambahan pula, dia memang tak kisah kalau korang nak panggil dia Hajah sebab baginya ia adalah satu doa yang baik.

Mengikut perancangan awal, saya mahu membawa ibu tetapi dia tidak berkesempatan. Jadi, saya mengajak Amira dan ia pengalaman pertama menunaikan ibadah ini. Saya meminta bantuan rakan artis, Heliza Helmi untuk mendapatkan nasihat ustaz yang mengendalikan kursus haji secara peribadi. Sebaik pulang nanti, terpulanglah jika mahu memanggil saya Hajah. Jika tidak, panggil saja Wany Hasrita. Saya sedar seorang penyanyi. Boleh gelar saya sebagai Hajah dan ia juga satu doa yang amat baik.

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh! Moto Vlog


Sumber: Oh! Media
Tarikh Artikel: 07 August 2019
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...