Bunga Citra Lestari Akhirnya Muncul Di Laman Sosial Selepas Sebulan Menyepi


Sepertimana yang korang tahu, suami kepada Bunga Citra Lestari iaitu Ashraf Sinclair sudah sebulan meninggalkan kita akibat serangan jantung pada 18 Februari yang lalu di Indonesia.

Akhirnya, Bunga Citra Lestari ataupun lebih dikenali sebagai Unge kembali muncul di laman sosial selepas sebulan menyepikan diri tau sempena ulang tahunnya. Alhamdulillah, selamat hari jadi yang ke-37, Unge!


Menerusi entri tersebut, Unge mengucapkan terima kasih kepada semua yang sentiasa memberikan sokongan terhadapnya selama ini dan juga meminta kepada semua agar mendoakan suaminya.

I know i haven’t post anything lately..karena sejujurnya masih belum bisa. But on this special day, my birthday, i decided to post this. Aku mau bilang terima kasih untuk semua ucapan dan cinta yang diberikan untuk aku..i’m blessed, surrounded by family, friends, fans and everyone who loves me yang selalu memberikan support. Ini bukan perjalanan yang mudah tapi sedikit demi sedikit aku berusaha bangkit dan berjalan. Di hari ulang tahunku ini, kalau boleh, aku minta kirimkan doa untuk Ashraf dan juga doa untuk kita semua agar selalu dilindungi dari marabahaya. Stay safe everyone and stay at home please. Let’s take care of each other. I love you. -BCL-

OHMEDIA: HAPPY BIRTHDAY UNGE! SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI SELALU. AMIN.

Sumber: Instagram

+ Baca respon pembaca ucap hari jadi buat Unge di Facebook Oh! Media
Sumber: Oh! Media