Adibah Noor Berang Dengan Netizen Label Artis Malaysia Tiada Maruah


Alamak! Kenapa Adibah Noor marah sangat tu? Kalau korang nak tahu baru-baru ini ada seseorang individu yang dikenali sebagai @7th_SkyHigh di laman Twitter memperlekehkan dan melabelkan artis di Malaysia sebagai tidak bermaruah, bodoh dan tiada kualiti.

Menyampah je tengok muka-muka artis bila diorang masuk tv! Drama dah lah tak ada kualiti cerita pula banyak yang bodoh-bodoh dan menyampah! Buat lawak tapi membosankan, itulah artis-artis Malaysia semua bodoh dan tiada maruah. Puiii!


Ingatkan drama ni dah habis diantara netizen dengan artis Malaysia, rupa-rupanya belum lagi gais. Apa lagi, kak Adibah pun membalas tweet individu tersebut dengan penuh 'deep' sehingga menarik perhatian warganet di media sosial.

Ok. Toksah layan lagi artis Malaysia ya. Nanti kalau perlukan bantuan ke, derma ke, charity ke...pun jangan cari artis Malaysia k? Babai.


Ohmedia faham ramai diantara korang tak suka dengan drama ataupun apa-apa rancangan yang melibatkan artis Malaysia. Jadi, tak perlu lah korang tengok. Kan dekat tv ada banyak lagi channel lain. Betul tak? Jangan gaduh lagi gais! Sepanjang PKP ni, lebih baik cari pahala dan amalan untuk bekalan di akhirat nanti.

OHMEDIA: STAY SAFE EVERYONE!

Sumber: Twitter

+ Baca respon pembaca sokong Adibah Noor di Facebook Oh! Media


Sumber: Oh! Media