--> Skip to main content

Aliff Syukri Teruk Dikecam Netizen Gara-Gara Muatnaik Video Bersama Sajat


Nampaknya drama diantara Datuk Seri Aliff Syukri dan netizen masih tidak berkesudahan apabila dia memuatnaik video throwback bersama rakan baiknya, Sajat di Instagram, @aliffsyukriterlajaklaris semalam.

Tag kawan korang yang suka bergerak macam orang di belakang ni. Secara jujurnya saya juga turut bersedih ini hanyalah sekadar video untuk hiburan tak ada kena mengena yang hidup atau yang mati.

Menurut tinjauan Ohmedia di ruangan komen, ada segelintir pengikut Aliff telah mengecam tindakan mereka berdua kerana tidak menuruti arahan daripada pihak kerajaan untuk kekal berada di rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni.

Sebelum ini, Aliff juga dikecam oleh netizen gara-gara memuatnaik gambar makan bersama anak-anak di kediaman ibunya yang bernama Rozita Ibrahim. Apapun, Ohmedia harap korang semua untuk kekal berada di rumah sehingga habis PKP okay? Kita pasti menang!

OHMEDIA: NAMPAKNYA ADA NETIZEN JUGA TIDAK MENERIMA ALASAN THROWBACK DATUK DAH. HUHU.

Sumber: Instagram

+ Baca respon pembaca suka duduk rumah di Facebook Oh! Media.


Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...