Syoknya Travel Ke New York, Fully Sponsored Pula Tu. Biar Betul?



Siapa je tak nak menang percutian percuma ke kota metropolitan New York dengan wang tunai RM40 000? Peluang keemasan yang tidak patut dilepaskan pergi begitu saja. Menangis tak berlagu nanti!

Macam mana nak menang tu? Jenama pilihan utama bagi kuku dan bulu mata palsu, Kiss New York melancarkan Kiss New York Lady Contest untuk menghargai pelanggan setia mereka.

Mesti ramai yang tak sabar dan tertanya-tanya macam mana caranya untuk menang hadiah lumayan macam tu kan? Caranya cukup mudah. Hanya perlu beli barangan Kiss New York terlibat promosi (patch manicure dan bulu mata palsu).

Beli, upload gambar kreatif dan menang!



Kemudian, ambil gambar dengan cara paling kreatif dan dimuatnaik ke laman sosial dengan hashtag #KissNewYorkLady_Malaysia, #KissNewYork serta #kissnewyorklady_malaysia_2020_08 (Untuk Ogos dan bulan sehingga Disember bagi memudahkan proses) dan paling penting mention @KissNewYorkLady. Pastikan laman sosial korang disetkan pada public okay? Untuk mereka tertanya-tanya, produk-produk Kiss New York ini boleh didapati di farmasi Guardian atau order saja di Shopee, mudah kan?

20 penyertaan paling kreatif dan popular akan disenarai pendek setiap bulan dan hanya seorang pemenang diumumkan di website mereka. Juara keseluruhan akan diumumkan pada Januari 2021.

Untuk keterangan lanjut mengenai info peraduan, keputusan dan nama pemenang sila layari www.kissnewyorklady.com atau check out Instagram @kissnewyorklady_official. Bagi mereka yang berminat dengan produk mereka ataupun mahu mengajukan pertanyaan pula boleh ke laman Facebook rasmi Kiss New York Malaysia atau Instagram @KissNewYork_Malaysia. Apa tunggu lagi? 



Sumber: Oh! Media