--> Skip to main content

Gagal Ragut Wanita, Suspek Ditangkap & Dibelasah Orang Awam


Baru-baru ini, Ohmedia ada buat tinjauan di laman Twitter dan terdapat sebuah video sehingga menarik perhatian warganet kerana ada seorang lelaki gagal meragut beg tangan wanita.

Kejadian itu telah berlaku di sekitar Bank Islam, Mount Austin di Johor Bahru semalam. Video yang berdurasi 1 minit 23 saat itu menunjukkan suspek gagal meragut lalu dia berjaya ditangkap dan dibelasah oleh orang awam.

Peragut beg tangan seorang wanita ditangkap dan dibelasah orang awam. Kejadian berlaku tengah hari tadi berhampiran Bank Islam, Mount Austin, Johor Bahru. -kata pengguna laman Twitter, Pang Chinn Fei


Kan dah mendapat! Tak pasal-pasal kena belasah dengan orang awam. Kalau korang nak tengok video penuh mengenai kejadian terbabit, boleh klik dekat kredit bawah ni ya.

OHMEDIA: OHMEDIA HARAP SUSPEK DAPAT HUKUMAN YANG SETIMPAL.

Kredit: Twitter

+ Baca respon pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...