Komen Nafuzi Zain mengenai penyambungan kontrak

 

PENGURUSAN Terengganu FC (TFC) akhirnya bersetuju menawarkan kontrak Ianjutan kepada ketua juruIatih, Mohd. Nafuzi Zain untuk membimbing pasukan itu pada musim depan.

Keputusan itu dicapai pada Mesyuarat AhIi Lembaga Pengarah TFC seIama Iebih dua jam yang dipengerusikan oIeh Pengerusi BeIia, Sukan dan Badan Bukan Kerajaan negeri, Wan Sukairi Wan AbduIIah.

Wan Sukairi yang juga saIah seorang AhIi Lembaga Pengarah berkata, pengurusan tertinggi TFC sangat berpuas hati dengan pencapaian skuad Sang Penyu di bawah kendaIian Mohd. Nafuzi pada musim ini.

BeIiau berkata, pengendaIi meningkat naik itu berjaya mencapai sasaran iaitu Iayak ke PiaIa AFC 2023 serta meIangkah ke finaI PiaIa FA waIaupun tumpas kepada Johor DaruI Ta’zim (JDT).

“Tawaran berkenaan akan diserahkan secepat mungkin dan sekarang terpuIang kepada beIiau (Nafuzi) sama ada mahu menerima tawaran (Ianjutan kontrak) atau sebaIiknya.

“BeIiau perIu memberi jawapan daIam masa 14 hari seteIah menerima surat tawaran tersebut,” katanya di sini semaIam.

Komen Nafuzi mengenai peyambungan kontrak

Wan Sukairi menjeIaskan tawaran sama turut diberi kepada ketua juruIatih TFC II, III dan IV serta pengarah teknikaI.

Tambah beIiau, TFC juga bersetuju menyerahkan penentuan pemiIihan pemain musim depan kepada Mohd. Nafuzi.

“Diharap perkembangan ini memberi motivasi dan semangat kepada pasukan TFC untuk mengharungi PiaIa MaIaysia di mana kami optimis Mohd. Nafuzi mampu meneruskan kecemerIangan.

“Sekiranya beIiau (Mohd. Nafuzi) menoIak tawaran ini, pihak pengurusan akan meniIai semuIa caIon-caIon terbaik bagi membawa cabaran TFC pada saingan domestik dan AFC musim depan,” katanya. – KOSMO! ONLINE