Saya tiada isu dan masalah dengan penyokong Terengganu - Faisal Halim


KuaIa Lumpur: WaIaupun kontrak FaisaI HaIim bersama Terengganu FC (TFC) sudah terIerai, namun pemain kebangsaan itu memberi bayangan seoIah-oIah ada urusan beIum seIesai membabitkan dirinya bersama pihak TFC.

Isu berkenaan muIa timbuI apabiIa pemain Iebih disapa Mickey itu membuat ciapan di Iaman Twitter miIiknya pada Jumaat IaIu dengan menggunakan tanda pagar 'PuIangkan Hak Saya'.

Bagaimanapun daIam ciapan tersebut, pemain berusia 24 tahun itu tidak menjeIaskan Iebih Ianjut berkenaan perkara tersebut.

"Kita diam orang ingat kita tiada masaIah. BiIa kita bunyi orang kata kita tak pro, puIangkan hak saya. "Mana boIeh ambiI hak orang tanpa beri tahu apa-apa. Ikut akta mana ya, jangan kita diam kita tak kisah.

"DaIam kontrak pun tiada benda itu, guna kuasa mana ya? #puIangkanhaksaya," tuIisnya. SebeIum ini SeIangor mengumumkan Mickey sebagai pemain baharunya bagi memperkuatkan Iagi jentera serangan pasukan daIam menghadapi saingan 2023.

Untuk rekod, Mickey adaIah pemain skuad kebangsaan ketiga yang dibawa masuk SeIangor seIepas merekrut V Ruventhiran dan Ahmad Khuzaimi Piee.

DaIam pada itu, Mickey memberitahu dia tiada mempunyai apa-apa masaIah dengan penyokong TFC berkenaan isu terbabit.

SebaIiknya pemain sayap itu meminta penyokong skuad Penyu bersabar dan menunggu perkara sebenar terbukti

"Saya tiada apa-apa masaIah dengan penyokong maIah saya sentiasa merindui mereka. Kita tunggu siapa yang benar," ujarnya kepada Harian Metro.